BricsCAD® BIM V24
Nowoczesne podejście do modelowania informacji o budynku.
Nasza filozofia BIM
Nowoczesne spojrzenie na BIM
Od Projektu do BIM
Interfejs BIM analogiczny z CAD
Od BIM do Produkcji
Przepływ pracy od początku do końca w BricsCAD BIM
Praca na bryłach
Szybki szkic
Potencjał funkcji QuickBuilding
Swoboda tworzenia przestrzeni i stref
DirectkLink do Grasshopper
Wizualizacja
Klasyfikacja, powielenie, automatyzacja
Automatyczna klasyfikacja
Automach
Propagowanie detali
Detalowanie i kwantyfikacja
Propaguj
Miary niestandardowe
Wyodrębnianie danych
Twórz kompletną dokumentację
Błyskawiczne generowanie rysunków
Szablony Planów Wpisanych
Przeglądarka projektu BIM
Tagi Automatyczne
Twórz niepowtarzalne projekty komponentów budowlanych
Parametryzacja
MEP w BricsCAD BIM
Chmury Punktów w budownictwie
Chmury Punktów dla renowacji
Swobodna współpraca
IFC 4.0 i BCF
Trimble SketchUp Import
Import RVT
Zalety BricsCAD Maintenance
Uaktualnienia oprogramowania
Wsparcie techniczne
Konsultacje z ekspertem
Porównanie wersji BricsCAD
Funkcja | BricsCAD Lite | BricsCAD Pro | BricsCAD Mechanical | BricsCAD BIM | BricsCAD Ultimate |
---|---|---|---|---|---|
Narzędzia dla Menadżerów CAD | |||||
Importowanie ustawień z AutoCAD | |||||
Pełna obsługa DWG | |||||
Kompatybilność API Lisp | |||||
Narzędzia dla Menadżerów CAD | |||||
Zarządzanie wiązaniami 2D | |||||
Modelowanie Bezpośrednie 3D | |||||
Rendering, światła i materiały | |||||
Aplikacje innych firm | |||||
Zarządzanie wiązaniami 3D | |||||
Auto-parametryzacja 3D | |||||
Modelowanie deformacji | |||||
Powierzchnie TIN, Skarpy oraz Linie Trasowania | |||||
Inteligentne filtrowanie chmury punktów | |||||
Wszystkie funkcje BricsCAD Mechanical | |||||
Parametryczne modelowanie złożeń | |||||
Automatyczne generowanie list materiałowych | |||||
Automatyczne generowanie widoków rysunku | |||||
Projektowanie arkuszy blaszanych | |||||
Właściwości użytkownika | |||||
Inteligentne Projektowanie Rurociągów | |||||
Przeglądarka Projektu | |||||
Przepływ pracy BricsCAD BIM | |||||
Koncepcyjny model BIM-Ready | |||||
Narzędzia Quickdraw i AUTOMATCH | |||||
Automatyczna klasyfikacja elementów BIM | |||||
Funkcja PROPAGATE oparta na sztucznej inteligencji A.I. | |||||
Dokumentacja konstrukcyjna |
Wymagania systemowe BricsCAD
Komponent | Wymagania |
---|---|
Obsługiwane systemy operacyjne |
|
Minimalny procesor: |
|
Zalecany procesor: |
|
Dodatkowe uwagi (procesor): | Procesor o najwyższej wydajności jednowątkowej zawsze będzie wyróżniał sięBricsCAD. Dodatkowe rdzenie procesora przyniosą wyższą wydajność, ponieważ coraz więcej funkcji wykorzystuje obliczenia wielowątkowe BricsCAD. Uwaga:
|
Minimalna pamięć systemowa: | 8GB |
Zalecana pamięć systemowa: | 16GB |
Dodatkowe uwagi (pamięć systemowa): | Aby uzyskać maksymalną wydajność, określ konfigurację pamięci komputera i upewnij się, że każdy kanał pamięci na płycie głównej jest wypełniony co najmniej jednym modułem pamięci. |
Minimalne miejsce na dysku: | 3 GB dla BricsCAD Ultimatezainstalowanego pliku |
Zalecane miejsce na dysku: | (W razie potrzeby) |
Dodatkowe uwagi (mijesce na dysku): | Zdecydowanie zalecamy używanie dysków SSD (Sata 3 / PCI-E NVME) jako dysków systemowych, dla systemu Windows. BricsCAD W razie potrzeby rysunki i pliki pomocnicze mogą znajdować się na wolniejszych dyskach twardych. Uwaga: Dyski półprzewodnikowe mogą być nawet 10 razy szybsze w odczycie i 20 razy szybciej zapisywać dane niż dyski twarde średniej klasy. |
Minimalny system wyświetlania: |
|
Zalecany system wyświetlania: |
|
Dodatkowe uwagi (system wyświetlania): | W systemach Microsoft Windows większość kart graficznych i procesorów graficznych firm NVIDIA, AMD i Intel® są obsługiwane. Uwaga: W przypadku pracy z chmurami punktów i dużymi modelami w obszarze modelu zalecamy zmianę ustawień graficznych systemu Windows w następujący sposób:
W systemach Linux obsługiwana jest większość kart graficznych i procesorów graficznych firm NVIDIA i AMD. W systemach Mac obsługiwany jest natywny sprzęt Apple. BricsCADTryby wyświetlania bez szkieletu są generowane przez technologię RedSDK firmy Redway3D®. Do renderowania tych trybów używany jest procesor graficzny. Uwaga: Zalecamy zainstalowanie najnowszych sterowników dostępnych dla sprzętu wyświetlającego, zgodnie z zaleceniami producenta. Uwaga dla użytkowników systemu Linux: sprzętowa akceleracja grafiki 3D w systemach Linux NIE jest obsługiwana na:
|